Fraublt-31111 Yurdagull0612 Bizimde 1.50 olmuş morfoloji bende 6 ay sonra hamile kaldım çok şükür inşallah sağlıkla ilerler
Yurdagull0612 Fraublt-31111 inşallah canım benim iyi düşün olumlu düşün bende çok stres yaptım acaba sağlıklı ilerleyecek mi diye 36 haftalık olduk bile 🫠
mrp2023 Mine_12 sayı iyi hareketlilikte iyi ama morfoloji kötü malesef üroloji doktoruna gösterin belki vitamin vs. Verir