Arkadaşlar 13 günlük bebeğimin göbrği 2-3 gün önce düştü ama doktor amcası dün göbeği kanıyor diye göbeğinin içindeki minik et parçasını gümüş nitratla yakabileceğini söyledi takip edelim dedi. Daha önce yaşayan oldu mu? Araştırdım basit bir işlem gibi görünüyor ama çok tedirgin oldum 😞