Kub26 vajinalde fark ederseniz hep bir sorun var dikislerim acildi, oturamiyorum, kanamam var, bollasma oldu tekrar daralir mi, genital estetik olanlariniz var mi, bebegimin kolunu cikarttilar vajinal dogumda, bilmem kac saat sanci cektim sonuc olarak sezaryen oldum… gibi gibi bir cok sorun var sezaryende ne var bazilari bel agiri oldugunu soyliyor piskolojik oldugunu dusunuyorum offf sezaryen olucam hayatim boyunca bel agrisi cekicem deseydim benimde muhtemelen belim agrirdi