Sedakoccam Anneler 26 haftalık gebeyim dün tetenoz aşısı oldum geceden bu yana üşüme ve özellikle kas kemik ağrısı çok yaşıyorum dayanamıyorum belim ve kasıklarım çok şiddetli ağrıyor normal mi yaşayan var mi korkuyorum
bcmbzz Sedakoccam bende sadece kolum 3gün çok ağrımış kaldırmamıştım sonra kendiliğinden geçmişti böyle belirtilerim olmamıştı
Parinas Sedakoccam tetanozun böyle yan etkileri yok. Olmaz da diyelim hasta etti vs kuluçka süresi var öyle saatler içerisinde böyle yapmaz insanı. Siz büyük ihtimalle zaten hasta olacaktınız aşıyla denk geldi. Yine de doktorunuza söyleme şansınız varsa söyleyin tavsiyeleri olacaktır illa ki