Merhabalar🌸 bugün 38+3 olduk 4 gündür adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum fakat sürekli değil gün içinde yaşıyorum ve belime vuran bir ağrı var bu durumu yaşayan var mı? Bebegin hareketlerine baktığımda hareket ediyor acaba bir sorun mu var diye tedirgin oluyorum. Yaşayan var mı?