Kızlar devlet hastanesinde tüp bebek sürecine başlayacağız regl 2. günü gel dediler ama şimdi de ayrı bir panik atak başladı bende 14 mayıs da regl olmam lazımdı olmadım ya bu ikinci gün hafta sonuna ya da resmi tatile denk gelirse ne olacak :) bir de bunun stresi başladı ya az stresimiz varmış gibi