Kızlar merhaba,
Daha doğumuma var ancak sizlere bir şey danışmak istiyorum. Özel sağlık sigortamız var muayenelere de o şekilde giriyorum. Doğum teminatımda yüksek, hastanenin verdiği ücreti karşılıyor ancak bu işlem nasıl oluyor? Tamamını ödeyip sonra geri mi alıyoruz, yoksa muayene gibi o an provizyona düşüyor bekliyor sadece çıkan tutarı mı ödüyoruz?