d190516 Defnewww bana da 14+2 de erkek dedi ben kesin mi falan baya ısrarla sorunca yüzde 99 diyelim o zaman napalım dedi 😄
Deletedmom667 Defnewww yaaa bnm haftaya netlescek 🤗 11+5 te cıkıntı var erkek olabılır ama erkek demek için erken dedi
OzgeDgnp Defnewww aynıyız hafta ve gün olarak doktorum 12+3de erkek dedi bir hafta snra tekrar gittiim 13+2de net erkek dedi suan 14+1 im 18.hftya kadar gitmeyi düsünmüyorum bi sıkıntı cıkmazsa insallaah
Symgmnr Ağustos bebekleri hep erkek mi acaba 😄 ben 12+2 oldum hafta içi ense klınlığı için gideceğim söylemez diye düşünüyorum erken ama bakalım 😊
Defnewww Symgmnr aslında gerçekten doktor tecrübeliyse kemil yapisindan bile anlıyor canım ya yani erken deme bi bakarsın söyler
Defnewww Deletedmom667 ay ama erkek hep erken gösterirmis diyorlar yani bence değişmez canım hayırlı olsunnn
d190516 Symgmnr ikiliyi devlette yaptırdım normalde özele gidiyorum. Şu an 16 buçuk haftalığız önümüzde tetenoz aşısıyla detaylı ultrason var ☺️
Symgmnr Defnewww 10+5ti sanırım ben de aynısını söyledim daha yeni şekilleniyor dedi geçiştirdi 😄 halbuki aynen tecrübeli doktorlar zaten anlıyor 😊
Symgmnr d190516 onlarda da güzel haberler alırsınız inşallah 😊 ben de sadece ense kalınlığına baktırmak istiyorum test istemiyorum sanki o yüzden sormak danışmak istedim 😊
d190516 Symgmnr amiin inşallah 🙏🏻Yaptır bence mutlaka yani kan ver bi haftaya çıkıyo sonuç inşallah temiz çıkar maksat içini rahatlatmak 😊
Asiacr Symgmnr ben sadece ense burun a baktirdim iyi cikti gerisini 2 li 3 lu seker hic birini yaptimayacagim. Rabbim yavrularimizi korusun
Symgmnr d190516 çevremde sonucu kötü çıkıp sağlıklı bebek doğuranlar var hepsi hazır hamileliğim boyunca sıkıntı yaşadım üzüldüm keşke yaptırmasaydım diyorlar. Ben de çekindim doğrusu. İnşallah teşekkür ederim canım 😊
d190516 Symgmnr ya orası öyle tabi ama Allah bilir zaten ne biliyim ben içim rahat etsin diye yaptırdım ☺️Şimdi sabırsızlıkla detaylıyı bekliyorum 🙈
Asiacr Symgmnr benim ikizim yaptirdi agla agla helak oldu yuksek riskli cikti ama masallah oglan sapasaglam dogdu. Bin pisman oldu. Ben yaptirmayacagim o yuzden burun kemigi olusmus ensesi de iyi dedi doktorum yeter bana. Allaha siginacagiz insallah
Yasminzuyka Symgmnr Aynen ben de duydum bebegi sagliksiz denipte saglikli dogani hatta anne baba perisan olmus bebek dogana kadar. ondan ben de yaptirmayi dusunmuyorum ama bir taraftan da merak var. Kararsiz kaldim.
Symgmnr d190516 inşallah o da güzel olur canım benim rabbim hepimize nasip etsin sağlıklıca kucağımıza alalım 😊