Hazalperi ülke olarak erkek çocukla ilgili hep bir yorum var zaten cinsiyeti soruyorlar erkek diyorsun oooo yandın çok yaramaz olacak çok gazlı olacak şöyle olacak böyle olacak. Sanki fikirlerini sormuşuz gibi 😅 Erkek çocuk fıtrat gereği daha hareketli olabilir bunu anlayabiliyorum ama gaz kolik mevzusuna ihtimal vermiyorum.Sakin bebeklim geçiren erkek çocuğu olan tanıdıklarım da var