Ben doktorumu araşrtırdım. Kendim sağlıkla uğraşıyorum. Eczane teknisyeniyim. Gelen hastalarımdan doktorlardan duyduğuma göre hastanenin yeni olmasıda etkili yeni bir hastane ve reklamları çok yapılıyor. Bakalım ne olucak sonunda. Herkes sağlıkla alsın bebişini kucağına 🙏🏻🙏🏻