ABC1 18 haftalık hamileyim rahim agrım var kanamam yok daha önce yaşayan oldumu? Bi sorun yoktur demi
Kikiriki ABC1 merhaba bende 18+6 yım 18. E girdiğimde benimde şiddetli rahim ağrım oldu muhtemelen rahim genişlediği için oluyor
Bjkkk ABC1 aynı benimde öyle alt bölge ağrıyor kaşık ağrısı gibi bende korkuyorum acaba bir sıkıntı var diye
Miniginannesiiii1111 Dilaraatlass benimde aynı ağrı var 17+4 te oldu 18. Haftaya girecem ara ara oluyor az az sizin ne zaman geçti acaba
Dilaraatlass Sanki adet dönemimde ağrılarım daha çok oluyor gibi yada geçen günlerde kendini yordun mu
ABC1 Miniginannesiiii1111 şükür iyi diyelim ya onu atlattık şimdi bide kanda ve idararda enfeksiyon çıktı yarın kontrol var 22 haftalık olcaz inşallah bir sorun çıkmaz