Bebegimgeliyor10 penbe_karisi canım bazı ovulasyon testlerinden hamilelik ohrenende oluyor adete yakin yine koyu çıkarsa hamile olduğunu ogrenen olmuş çok okudum burda bı test yap bakım 💞🤣🙂
Eslem2112 penbe_karisi tabana kuvvet bacımsı değerlendir valla sende gezen tavuk üç oldun başımıza 😂😂😂
sutlukahve_ penbe_karisi belki gebelik vardır aşkım ondan da olabilir yunurtlamaysa da maşallah yani hiç yumurtlama görmeyen ben üzgün 🥲😂
penbe_karisi Bebegimgeliyor10 kaset vardı yaptım negatif catlamanin 6 günü artık bilmiyorummm yaaaaa 🤓🤓🤓
Bebegimgeliyor10 penbe_karisi kasette zaten çıkmaz canım erken gebelik testinde bat dan 4,5 gün önce öneriliyor 🤣
penbe_karisi GezenTavuk_2 🥹🥹🥹🥹bakalım yumurtlama ise inşallah tutar ve bişey dicem çatlamadan sonra bazılarında birkaç gün sonra köyü çıkıyor acaba bende de öyle mi oldu 🥹😁🤓
Bebegimgeliyor10 GezenTavuk_2 ahahah aynen bı an yumurtlamanın üstüne sayamadim ben heyecanlandım onun adına 🤣🤣🤣
penbe_karisi GezenTavuk_2 😃😃😃eğer bu yumurtlama ise degerlendiricem daha da test yapmicam adetimi beklicem valla
penbe_karisi Eslem2112 bat 30 Mayıs 8 yumurtlamistim ya 🤣🤣9 da catlamaydi 18 19 Mayıs’ta test yapicaktim artık yapmam bu günleri degerlendiririm
GezenTavuk_2 penbe_karisi Bence de bekle zaten çünkü stresten başka birşey değil içimde deli bir heyecan var negatif olduğunu biliyorum az çok hissediyor gibiyim ama bilinmez
penbe_karisi Bebegimgeliyor10 🤣🤣🤣🤣🤣yaaaa artık heyecanlandıran bacım 😁😁baksana 6 gün bekledim birdaha test yaptım şok oldum yaa
penbe_karisi Bebegimgeliyor10 aynen biliyordum da ne bileyim o vardı elimde ikinci gebeliğimi 10 gün önce öğrenmiştim adetten şuan adetime 15 gün var eğer yumurtlama ise ben adetime kadar beklicem 😁😁
Serone Valla bende aynı gün yumurtlamamız üstüne 2. Yumurtlamayı gördüm şimdi benimde bu 3 artık yuh diyorum hamilelerde koyu çıkıyormuş ovulasyon acaba tuttu mu ki benim umut ediş 😆
penbe_karisi Serone 😁😁😁😁😁aynen bacım aynı günlerde yumurtlamistim sen birdaha yumurtlama gördüm sonra catladimi yumurtan