Htc4345 mehtapdnz bn yaptırdm bebeğim gayette sağlıklıydi hareketleri de devam etti ayrıca bu doktorlar deli mi bebeğe zarari olacağı şeyi bile bile niye istesin üstelik bnm sınırda çıktı yeniden yapılacak
edabolukbasi3- Kvsr46kvsr evet ilk hamileliğimde abartıyorlardı şöyle zor böyle acıdı falan hayır onun acısına dayanamıyorlar normal doğum ağrısı çekenler napsın 🤣
Kvsr46kvsr edabolukbasi3- hiç hissetmemiştim bile ben onu , her bünye farklıdırda bu kadar abartmasınlar 😅
edabolukbasi3- Kvsr46kvsr onu da hiç hissetmedim zaten uyuştuktan sonra taktılar uyuşukken de çıkardılar hatta ben mi işedim bu kadar hiç farketmedim demiştim skfksdk🤣
Kvsr46kvsr edabolukbasi3- aaa ne güzel, beni uyuşturmadan takmışlardı. Yine ağrısı olmadı ama çok gıcık bi his oluyor işte. Bi sorayım bakalım bu doğumda en azından uyuşunca taksınlar 😒
edabolukbasi3- Kvsr46kvsr o zaman özelde doğum yapmıştım uyuşturup öyle taktılar bakalım bu sefer devlete gidiyom nasıl olcak bilmiyom ama rica edicem uyuştuktan sonra taksınlar
Femay mehtapdnz insanlar bu testi öcü kaka diye anlattıkları sürece bu böyle gider. Bence de gayette kolaydı yani.
Miniboy mehtapdnz bnde 2-3 hafta sonra yaptırıcam. tatlı sevmediğim için geriliyordum. İnsanlar öyle abartıyorlar ki. Kötülemeyi seven bir milletiz nedense. İyi şeylerin var olduğunu bilmek iyi hissettirdi. Teşekkür ederim🙏
mehtapdnz Miniboy 7 inanki hiçbirsey degil.31 yasındayim tatli seven biri değilim lokur lokur iciliyor