@“Sevgilimmmmmmm”#Sevgilimmmmmmm sizi o kadar iyi anlıyorum ki 36+ 4 inanki bütün hamilelik şeylerini yaşadım gece 3 te zar zor uydum sabah 7 de kalktım şimdi göbeğim zaten çatlamıştı deli gibi kaşıntım başladı karnım hiç doymuyor enerjim 0 yataktan çıkmak istemiyorum bebek 2 hafta önde doktoruma yazmaya karar verdim haftaya sezeryan yapalım isteğe bağlı die normal istiyorum evet çocuk çok güzel bişey ama gerçekten zor geçiyor herkez yat uyu dinlen diyor ama imkansız bide bebek doğunca hiç dinlenemicez biraz uzun yazdım k.bakma bende çok dolmuşum demek ki😀