Byzhzl 35+4 haftalığım çatı muayenesi oldum çatı kemiğin dar dedi 2 hafta sonra yine gel bakalım doğuma karar veririz dedi sizce sezaryen mi der sizdede oldu mu 🤔😔🙄
Byzhzl Anneballari58 2 hafta sonra söylecek tekrar çatı muayenesi yapacak🤦♀️ muayene de bile acıya dayanamadım normal doğumu düşünemiyorum o da ayrı mevzu
beyzayagiz doktorun ne diyosa ona uy canim etrafinda konusan cok olucak illa normal dogur diye ama bazi seyleri fazla zorlamamak lazim sen yine dua et hangisi benim ve bebegim icin iyi olucaksa o.olsun de
Byzhzl beyzayagiz evet herkes normal doğuma takmış kafayı yap deyip duruyolar acıyı çeken sanki onlar🙇♀️