ozgl_1234 bebek bağırsağı baskı yapıyor bu yüzden gaz ve kabızlık problemleri yaşanabiliyor ben çok fazla kabızlık ve gaz problem yaşadım. Süt ürünlerini kestim o birazcık rahatlattı ama 1 saatten sonra mecbur yemek zorunda kalıyorsun kabız olduğunda da gliserin kansu fitil kullandım hem gaz hem kabızlık problemi anında çözüyor