Aslibkts Ohoo benim oğlum büyüdü bile 1,5 yasında ikinci gebeliğim düşük oldu ya canım benim sancım yoktu acılmamda toktu nişanda gelmemişti suda ortalıkta yoktu gittim sabah 830 yatış yaptım 10 da falan ilaç attılar sancım başladı ama cok hafifti kendi sancımı 3 e kadar cektim 5 cm açılmıştı tabi ara ara alttan muayene ediyorlar sonra bana plates verdiler oğlum aşağıya inmiyordum doktorum 5 den sonra suni sancı vericem sana 3,bucuk saatte doğurcan dedi yani tabi zordu evet ama doğduktan sonra iyiki demişim normal doğurdum 8 30 da doğurdum oğlumu 👍🏻 Korkmayın sakın iyi ıkının iyi nefes alıp verin 👍🏻😘