Valla ben 37 oldum hala yumuşak, hala bişey gelmedi ve hala küçük 😂
Kişiden kişiye göre değişen bir şey bence bunlar. Bende diyorum acaba sütüm gelecek mi diye hatta sezaryenim yakın bir tarihte yani inş gelir modundayım ama ebe odaya gelir gelmez hemen emzir dedi saat başı dedi. Bebek emdikce geldiği için, bence kafanız rahat olsun bende öyle yapmaya çalışıyorum elbet gelecek yani en önemlisi annenin kafasının rahatlığı her şeyde