Noluyoya Artık erkenden uyanmak işe gelmek saatlerce sandalyede karnı sıkıştırarak çalışmak çok zor geliyor :( sırf izni doğumdan sonra kullanayım diye devam ediyoru ama
Denizlina09 Noluyoya ben 28 haftadayim simdi o sandalye de karın sıkışma sorununu yaşıyorum 37 ye kadar dayanmam lazim izinler sonrasına lazim ama şimdiden çok zorlanıyorum. Birde sagolsunlar ben gideceğim diye en önemli işleri ben gidene kadar bitirecek şekilde planladilar. Gerçekten çok yoruldum😔
History5 Noluyoya Ben evde olduğum zorlanıyorum bir çocuğum daha var, Allah çalışan gebelerin yardımcısı olsun 🥹
Elmasekeri1 Noluyoya benimde öyle artık saat 5 de belimin ve kaburga ağrılarım yuzunden eve gidip yatıyorum 35. Haftam 36yi da tamamlayıp ayrilcam biraz dinlenmek istiyorum zaten erken doğum da olabilir su azlığı nedeniyle 😊 minikler için katlaniyoruz 1 yıl izin muhabbeti de netleşmedi
Pinnar7 Ben de böyleyim ama en azından öğlenleri yürüyüş yapıyorum 1 saat, bir de evim çok uzak ama doğumdan sonra kullanacağım için daha memnunum gerçi 3 ay kullanacağım sadece doğumdan sonrası için çok az bence
Noluyoya Denizlina09 Sormayın valla Allah yardımcımız olsun ne doğru düzgün beslenebiliyoruz işte ne dinlenebiliyoruz
Noluyoya History5 Sağolun sizlerinde Allah yardımcısı olsun evde bi çocuklada zor onla da ilgilenmek gerekiyor
Noluyoya Elmasekeri1 Sormayın valla bende eve gidince yerimden kalkamıyorum artık. En azından o ücretsiz izin muhabbeti olsa da rahat etsek sonrasında