Aşağıdaki 25’in altındaki çizgiler sancını ifade ediyor yukarıdakiler ise bebeğin kalp atışını ifade ediyor. Aşağıdaki değerler 40 ın üstüne çıkarsa sancın var demek, benim 40 ın üstünde sancılarım çıkınca doğuma almıştı doktorum. Sizin şu an için normal herşey