Dry07_ maşallah canım benim ilk kızımda ishal ve uyku hali vardı planlı değildi zaten istiyorduk ama bu şekilde öğrendim iki tane de ardından kayıp yaşadım bir tanesinde sürekli uyuma isteği oluyordu diğerinde de çok koku hassasiyeti yaşamıştım şu an ovulasyon testi ile planlı gebelik yolunda ilerledik çok böyle nadir ara sıra giden bir belirtilerim oluyor hani yoğun bir belirti yaşamıyorum yok desem yeridir geçen ay bayağı bir yoğun belirti yaşadım o da psikolojik bende büyük bir ihtimal 12 gün gecikmeli adet olmuştum.