Mmmervemeva Merhaba sevgili anneler. Kızım olcak ela ismini çok seviyorum ve koymak istiyorum. Yanına isim bulamıyorum . Meryem Ela koycaktık fakat meryemden vazgeçince kaldık öyle ☺️ önerileriniz çok önemli lütfen fikirlerinizi söyler misiniz ? 😍
Mmmervemeva Tomriscvn evet benimde çok içime siniyor zaten mevayı kullanıyoruz bu kızımda da elayı kullanırız diye düşünüyorum:)