Selim_Alparslan Alya05 OSende demir c vitaminini kullanıyorum emilimi olsun diye doktorum c vitaminli verdi. 1 aydır kullanıyorum asla kabızlık durumu yaşamadım.
Alya05 Bu ilacı kullanan var mı 8 haftalığım değerlerim düşük doktor bunu verdi. Metabolizmam durdu kabızlık oldu bundan dolayı hep şiş ve rahatsız hissediyorum midem yediklerimi sindirmiyor
Mmmervemeva Bol su için erik kayısı mevsimi kuru incir lifli gıdalar tüketin bol bol. Hala devam ederse görüşürsünüz doktorunuzla ama nerdeyse bütün kan ilaçları böyle yapabiliyor bende feramat kullanıyorum
Selim_Alparslan Alya05 bence devam etme ona canım kabızlık, metabolizma durumu bozulursa cok sorun yaşarsın gebelikte. Basur bile olursun Allah korusun.