Busranur_mnts 14 mayıs adet bugün muayeneye gittim ilaca bugün başlattı 15-19 mayıs ilaç kullanıcam 27 mayıs da kontrole gidicem ilk klomen düşük 2. De gebelik oluşmadı inşallah bu sefer olumlu sonuç alırım Klomen kullananlar kaçıncı denemede gebe kaldınız?
Nuriay Busranur_mnts canım 27 mayısda gitmen geç degilmi çünki ilacı adetin ikinci günü başlatdıysa o zaman daha erken yumurtlama olacaq
Sevval_uyar_55 Busranur_mnts canım ben üç defa kullandım üçünde de hamile kaldım ilkinde ikiz gebelik düşükle sonuçlandı ikinci de kimyasal ile üçüncü yani bu 24. Haftaya giricez hayırlısı ile
Busranur_mnts Nuriay bilmiyorum canım ya diğerinde de 4. Gün başlattı 15. Gün çağırdı 17mm di Yumurta yine aynı 10 Gün sonrası gibi çağırıyo güzel sonuç alırım inşallah 🥺🥺
Nuriay Busranur_mnts inşAllah canım umarım çatlama iynesi vurur en iyi yumutra ölçüse 17 den 20 kadardır ondan fazla büyürse kistleşiyo zaten çatlamıyo
Busranur_mnts Nuriay evet ya benim Bu sefer adetim de yoğun ve ağrılı ben uzun zamandır adet görmemişim resmen 🤣🤣 belki yumurtlama düzgün oldu ta döllenemedi 5 6 sene öncesi gibi adet görüyorum şimdi o zamanlar da yoğun geçerdi
Nuriay Busranur_mnts anladım canım bence bu ay sıkı kontrele git yumurtayı kaçırma doktor bu sefer mutlaka çatlama iynesi vursun zaten yumurta boyutu kadar çatlamasıda mutlak çatlamazda 10 tanede yumurta olsa tutmaz dimi Bu ay inaniyorum hayırlısıyla gebelik olucaktır istersün bu önemli zamanlarda buralarda çok olma kafanı dağıt stres yapan şeyleri bırak ve ya bi diziye başla ve s çok iyi bi doktordan duydum stres yaptıkça dollenmeye çok kötü etki ediyor hafife alıyoruz ama oda neticede bir hormon ve en kötüsüde bizim Ruh halimizle hareket ediyo
Busranur_mnts Nuriay inşallah canım allah razı olsun doktorun çağırdığı gün bana iyi geldi hesap olarak bir de o hafta benim ilk tedavim başlayan doktor olacak tatlı bi kadındı inşallah o vardır da asistanı bırakmaz doktora açıklarım kendimi rahatça iğne istesem o verir belki
Busranur_mnts Nuriay sınavım var 2 hafta sonra o da tam yumurtlama ya da sonrasına denk geliyor ayın 30unda şehir dışına çıkıcam sabahtan 1 haziran akşamı evde olucam 3 gün 2 gece yokum inşallah ayın 27sinde yumurtlama görülür de o zamanki ilişkilerde tutma imkanı var
Busranur_mnts Hatice_ozbay gördüm canım senin postunu da inşallah olumlu sonuç alırsın senin değerlerine bakıldı mı pcos mu var sende de
Hatice_ozbay Busranur_mnts her şey normal dedi doktor bu hap verdi klomen kullanılan dedi bitince gel dedi işte