28+3 haftalık hamileyim yaklaşık 3 haftadır sanki kan beynime fışkırıyor nefes darlıgı baş dönmesi yapıyor bu sabaha da baş ağrısıyla uyandım kafamı yastıga koyar koymaz kan basıncı yapıyor gibi hissediyorum doktoruma sordum 2 hafta önce hormonlardandır dedi geçiştirdi sabah bulantılarımda başladı 3 trimesterda yaşıyorum ben belirtilerimi resmen çok rahat bi hamileligim oldu ilk aylarda o yüzden çok hareketliyim hiç oturmuyorum neredeyse hep işleniyorum böyle durum yaşayan varsa aranızda yazarsanız çok sevinirim bu arada tansiyonum normal 12/8 maks. 13/8