Meryem345 Defa kürtaj oldum kese vs hiç bisey olmadığın dan betam da düzenli düşmediği için kürtaj oldum eğer betam yine düşmezse iğne olacakmışım dış gebelik ihtimali varsa 😕
Meryem345 1_Pandackk sagolun yani rahmi temizlediler betama bakacaklar düşmemişse değerim iğne olacağım doktor henüz gelmedi bekliyorum soracağım bende
1_Pandackk Meryem345 çok geçmiş olsun üzüldüm tıbbi genetikte detayli sekilde kan değerlerine baktirin derim