Kızçeler hayırlı günler henüz 2 haftalık lohusayım ama 40 bitiminde ilişki olmadan spiral taktırmak istiyorum. Daha önce 15 temmuzda taktırdım ama vücudum kabul etmedi bide şehir hastanesinde deneyeyim dedim. Nereye randevu almam gerekli bileniniz var mı? 15 temmuzda aile planlamasına gidip taktırılıyordu direkt randevusuz ama şehir hastanesinde öyle bir bölüm var mı süreç nasıl bilgisi olan var mı?