Senaasyaali sizi korkutmak asla istemem ama ilk doğumumda bende bu hatayı yaptım nişan gelmişti anlamadım doktorda bi an önce doğsun diye hastaneye çağırdı gece 3 den öğlen 12.30 kadar suni verip zorla doğurttular resmen ve sonrası gerçekten çok zor oluyor.. 2 ci doğumumda bu hatayı yapmadım evde sancı çekip hastanede 30 dk içinde doğurdum 🥰