Femay Phyloo makineden kaynaklıdır tuzu bitmiş olabilir kontrol ettiniz mi? Annemde kullanıyor çünkü o da çok memnun.
Phyloo Buse4161 Femay ediyorum en iyi tuzu parlatıcı koyuyorum fınısh kullanıyordum değiştirince bozdu bosh makine
Buse4161 Phyloo canım bende öyle bir sıkıntı olmadı hatta bi ara ucuz diye migrosun tabletini aldım o bile güzel yıkadı
Bnguuu_102 yeni_anne2 valla evvahe doğal bulaşık tableti deneyebilirsin hem doğal hm de güzel Temizliyor
Parinas yeni_anne2 renax kullanıyorum memnunum. daha önce bingo ve asperox kullandım. Asperox güzel ama fiyatları çook arttı mübarek 🤦
[silindi] yeni_anne2 bingonun yeni serisi çamaşır suyu olmadan bulaşık yıkamayan ben gibiler için nimet
[silindi] Buse4161 asperox yüzey temizleyici değil mi canım neresine döküyorsun bulaşık deterjanı olarak mı kullanıyorsun
MinikBrokoli Buse4161 neyse yalnız değilimmiş herkese kullanıyormuş bunu 😇 bende annemlere önerdim, hem uygun hem kaliteli ☺️