yagmur2026 ![https://mutluresim.com/images/2025/05/15/1sRrR0.jpg] pik mi bu at reglim çok dengesiz ve azdı. o yüzden programa göre ilerledim. dün akşam test yaptım. 18.40 da değerlendirdim ama emin olamadım. pik midir.
yagmur2026 yok dün yaptım ilk defa. reglim bu ay çok az sürdü. ben y,ne de normalmiş gibi devam ettim. takvime göre yarın pik diye dün yapmaya başladım. neyseki iki günüde değerlendirdim. bugünü de değerlendireceğim.