NesliSeg 32+1 haftaligim ben de erken dogum hikayelerinden o kadar etkileniyordum ki basliklari bile yetiyor icerigini okumadan bile korkuyorum.
Dün doktorum ciddi anlamda azarladı beni, herkesin genetiği farklı, vücudu, bebeğin gelişimi falan diye. Elimden geldiğince hassas içerikleri okumamaya çalışıyorum 🤦🏻♀️