Eesraaa34
Gerçekten Yani ilk hamileliğimde korku dolu oluyorsun anlamıyorsun bilmiyorsun hemen bi ağrım olduğun da hemen giderdim 7 aya kadar özele gitmiştim sonra saçma gelio devlete gittim gitmez olaydım doğrana kdr hep altan muayene yaptılar bana çatıya çıkartılar felan açıklığım Vardı bana yatman gerek ama şuan yatağımz yok işte ayakta dura bilirsen burda kal neye uğradığımı şaşaırdım ve evime gittim 3 hafta sonda doğurdum özel daha iyi paran varsa da yoksada özel iyi kim ne derse desin en azından insan gibi muamele görrüyorsun ha bazı devlet hastaneleri var özel gibi insaın merhametine kalmış yani