Emiisko Doktora gidiyorum en son hersey normaldi bi skinti yoktu 10+6 haftalik AMA KUCUK LEKELENME YASADIM ICIN AMA OZAMANDA GITIM IYIYDI biraz tedirginim Yinede Bizim icin dua edin Hersey Yolunda olsun
Bebegimgeliyor10 Emiisko rabbim yaninda merak etme içini ferah tut sen bende ilk gebeligimde yaşamıştım iğne vermişti tedbir amaçlı bazılarına da hap veriyorlar 🙏🏿emin ol sen güçlü olursan bebiste güçlü olur 💞
1_Pandackk Emiisko bende şuan 10 haftalığim 7 haftada lekelenme yaşadım çok şükür korkulacak bişey yokmuş progestan kunlandim geçti korkmayin inşallah bişey yoktur
Emiisko Bebegimgeliyor10 inssAllah 1 satt sonra Doktordayim bakalim Guzel Haberlerle gelicem insAllah ❤️
Emiisko 1_Pandackk Bqnada korkulacak birsey yok dedi doktor ama ben biraz tedirgin biriyim sagol canim ❤️
myavocado 1_Pandackk Ayyy 🤩 buraya bir göz atayım ne var ne yok demiştim, gördüm. Çok sevindim, sağlıkla geldin inşallah 🌸🙏🏻🧿
Akbs Bende de çok oldu canım hatta lekelenmeden çok kanama gibi yoğundu çok şükür geçti doktorda kanama alanı yok bir sorun olmadığını söylemişti ister istemez tedirgin oluyoruz ama olabiliyormuş bazı gebeliklerde bol bol dinlenin
Emiisko CANLAR HERSEY GAYET NORMAL HICBIR SIKINTI YOK BEBIS TE GAYET IYI HERSEY GUZEL GECTI SEKER BAKILDI AMA SONUC 22 CIKACAKMIS HERSEY GAYET GUZELDI SÜKÜR