Birkedibirbebek Zeynepkckbs yaa 9+2 yim bebek mi gaz mı anlayamadığım ufak bi şişlik var ondan çok merak ettim büyümüyor mu diye korkuyorum bazen🥺
Zeynepkckbs Birkedibirbebek canım gaz olsa rahatsız eder ağrı yapar sürekli bide gaz çıktığında iner karnin ve şuan çok fazla büyük olmaması gayet normal bisey her insanın vücut yapısı farklıdır korkma yani 🤗