Çok merak ediyorum bunun nedeni ney Türkiye’de yeni doğumum bebekler olsun bebekler olsun çocuklar olsun neden arabaya bağlanmıyor mesela puset arabaya bebek arka arkaya gitmesi gerekiyor ev bağlanması gerekiyor ama çok görüyorum bebek puseti ön ön giderek ve bağlamadan gidiyor maalesef Türkiye’de trafik çok kötü bunu düşünmüyorlar mı