Merhaba anneler 21.haftadayım dün detaylı ultrason randevum vardı.Perinatolog doktor kontrolünde servikal kısalık hunileşme tespit etti.Açılma olmuş ve kısalma var dedi.Kendi doktorum acil müdaheleye aldı beni 2 hafta önce kendi doktoruma kontrole geldiğimde erken doğum riskin yok herşey çok güzel gidiyor demişti.Operasyonda dikiş atılmış ve doğuma kadar tutması için o bölgeye parça takmışlar doktorum öyle söylemiş eşime.Çalışıyordum artık sürekli yatmam gerekiyormuş sanırım.Hastanede geçirdim geceyi tuvalet dışında kalkmadım birkaç gün burada kalabilirim.Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?Dün duyunca çok korktum ve üzüldüm inşallah Allah yüzüme güler ve herşey yolunda gider duygularım o kadar karmaşık ki içimi size dökmek istedim..