Kızlar post açmıştım kasılmamı diye gece uykumdan uyandıran ağrılarla uyandım ve hala uyuyamıyorum 15-20 dk demeden 30 saniyeden fazla süren kasılmalarım var ve sürekli bir bel ağrım var. Bugun tam 40 hafta olduk 2. Gebeliğim normalde cumartesi planlı sezeryanım var doktoruma mesaj attım geri dönmesini bekliyorum. Sizce ne yapmalıyım doktoru beklemeden nst ye gitmelimiyim ? Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ilk doğumumda sancı çekmemiştim suyum gelmişti sezeryana girmiştim çok zor bişeymiş sancı