Kızlar buraya daha önce sıkıntılarımi ara ara yazıyordum şimdi de doğum hikayemi yazicam, çok negatif hassas olanlar okumasın.
Öncelikle bebeğim 38 haftalıkken bebek karın çevresi 1 ay geriden geliyor diye seni acil doğuma alicaz diye beni çok korkuttular bebek sadece 2 kilo hiç gelişmemiş fln dediler , başka 2 hastaneye daha gittik onlar normal dedi ve doğumu baslatmadim. Dün de 38 +5 haftalıkken rutin muayeneye gittiğimde bebeğimin suyunun çok az olduğunu söyledi doktor ve acil doğumun başlatılması lazım ama bebek küçük olduğu için ve kendilerinde bebek yoğun bakımı olmadığı için başka hastaneye gidip doğumu derhal baslatmam gerektigini söylediler , iki hastaneye daha gittim hiç birinde yer yoktu, hatta Marmara üniversitesi eğitim ve araştırma bana tek odada 3 kişi tek yatakta dogurmayı kabul ediyorsan kal dedi hanginizin sancısı erken başlarsa o uzanacakmis yatağa , duruma bak, neyse biz en son çare Farabiye geldik orda normal doğumlar 1 ay önce tekrar açılmış haberim yoktu, orda saat 13 Mayıs tam 21.00 da doğuma aldilar beni tek kişilik oda , yanına hiç kimseyi almıyorlar, telefon izni yok görusturmuyorlar , alttan fitil gibi bı suni sancı verdiler sancım başlasın diye o ara sağımda solumda doğum yapan kadınların çığlıkları kulağımda benim ilk doğumum olucak hiç sancı cekmemisim ne kadar zor olabilecegini hiç düşünmemiştim, saat 23.00 a kadar hafif regl ağrısı gibi sancım vardi saat tam 12den sonra öyle ağrılar vurmaya başladı ki yani bı ara pencereyi açıp kacasim geldi ordan, normalde regl dönemim çok çok ağır geçiyor öyle ağrılarım olur diye düşündüm ama onla hiç alakası yok , sanki karnımı alttan benden koparıp alicaklar gibi hissediyordim her Ağrı’da, bı yandan da bagirmamsmya çalışıyordum , neyse sabah oldu çit yok gelen kontrol ediyor giden kontrol ediyor doktorlara ebelere soruyorum çok iyi gidiyorsun bu senin ilk dogumum böyle yavaş olması normal diyip duruyorlar 2 3 gün bekleyen varmış , plates topu sıcak duş fln ben dayanamıyorum her saat başı 2 ebe gelip kontrol ediyor sürekli nstye bağlıyorlar açıklığımi sorduğumda birşey söylemiyorlar sadece bunu sen kabul ettin bebek gayet iyi ilerliyor diyip duruyorlardı bagirdigimda bağırma bebeğin boynu uzar kanalda kalır diyip beni korkuttular o arada 2 kere zorla eşimle görüştum doğumhanenin kapısında , ölüm gibiydi ertesi gün saat 17.00 oldu bu aralar artık ebelerlrle kavga etmeye başladım tek başıma 20 saattir suni sancı cekiyorum ölümümu istiyorum ailem kapının arkasında meraktan öldü , ben doktor ve ebelerin elinde kalırım diye çok korktum ya ben ya bebeğim ölürüz diye düşündüm, saat beşte doktor gelip muayene etti ve bu böyle olmayacak 1 tık bile ilerlememis bebek dedi acil sezeryana alicaz dediler megersem bebek yerinden hiç ama hiç kibirdamamis o kadar 20 saatlik alttan ve damar yolundan suni sanciya rağmen ,bana bebeğin başı kanala girdi diye yalan söylemişler , o an ordan kurtuldum diye nasıl mutlu oldum bilemezsiniz, sezeryan masadinda hala suni sancınin etkisiyle öyle ağır sancılar çektim ki 4 kere anestezi doktoru ve doktorlar sancılarının geçmesini bekledi başlamak için, bebeğim doğdu gördüm ve beni ayrı onu ayrı götürdüler , odaya geldiğimizde 2 saat geçti bebek gelmedi sorduğumuzda getiricek muayenesi yapılıyor diyip durdular 3 saat geçti hala yok eşimi cagirdilar , bebek akciğerindeki boşaltması gereken suyu tam bosaltamamis başka hastaneye sevk edilecek dediler , yalvardım yakardım bikere getirin göreyim göğsüme koyayım yok, eşime fotografini bile cektirmemjsler, ben sadece ameliyatta yüzünü anlık görmüştüm , o anın yoğunluğuyla hatırlamıyorum bile , bana göstermeden alip gittiler şimdi ben başka bebek başka hastanede 😓😓 bu arada çok küçük geriden geliyor dedikleri bebekte 3160 gram ve 50 cm dogdu gerçekten 4 hastane de mi bilemez ya ,çok çok uzun oldu kusura bakmayın dertleşmek istedim.