Kızlar 16 haftalıkken %70-80 erkek dedi 18+3de gittim kabarıklık var ama kız da olabilir erkekte olabilir. Her açıdan saklamış göremiyorum dedi. Hocam biz erkeğe göre ayarladık dedim. O zaman inşallah erkek çıkar dedi 😂😂 nub teorisine göre burda cinsiyet tahmini yapanlar kız demişti. Etrafımdakiler karnımın şeklinden hep kız dediler. Pazartesi 19+2 oluyorum hemen özele randevu aldım. Emin olmak istiyorum artık benzer durumu yaşayan var mı