Esoooba canım benim bir düşüğüm vardı peşine 2. Ayda çatlatma iğnesi ile kaldım özelde yaptırdım bizdede bir sorun yoktu doktorum stres yapmamı istemediği için yaptı biz bi tedavi sürecindede değildik adetin 4. Günü başlayan 5 günlük bi ilaç kullandırdı sonra adetin 1. Gününden itibaren sayıp 14. Gün muayeneye çağırdı verdiği ilaç yumurta büyütme ilacı 14. Gün kontrolde alttan bakıyor yukurta oluşmuş mu olgunluğu ne kadar felan ona göre ertesi gün çatlatma iğnesi vurduruyor. İğnede bin civarı birşeydi. O bebeğim doğdu doğumdan sonra kaybettim enfeksiyonu çoktu nasip neyse tekrar hamile kalabilirsin 3 ay dene eğer olmazsa 3. Ay muayeneye gel demişti bana elhamdülillah oldu duruma göre ilerliyor yani belki olmazsa iğne verecekti ama böyle yani bilgin olsun aşılama hakkında bilgin yok ama çatlatma iğnesi böyle