sednc0 26 da kızımı doğurdum 29 da temmuz ayında oğlumu alcam kucağıma canım nerdeyse 30um yani. İki cinsiyeti de tatmış olucam Allaha şükür Rabbim ikisinede can sağlığı versin inşallah benden paydos. Zaten sezeryan olucam 3 sene bekle 32 oluyo bir daha dene tutacak mı tutmayacak mı 33-34 de bide hamilelik doğum 35 aman yok kalsın 😂😂😂 senin ilk hamileliğin mi?