Ikraa_22 Bu ay aşilama oldum ve bütün belirtilerım var yarın test yapmayı düşünüyorum dua edin güzel haber haliyim sizde durumlar nedir
yesimvera Ikraa_22 çok sevindim senin adına canım. Hayırlı olsun birde kan ver daha tam kesinleşmiş olur. Benimde aşılamanın 9. Günü bugün
Ikraa_22 yesimvera çok teşekkür ederim canım darısı başına olsun inşallah canım ben 10 günde de çok silik görmüştüm iğne etkisidir diye umursamadım çok sonra yaptıklarım daha koyulaştı
yesimvera Ikraa_22 amin amin inşallah bende aşılamadan sonra 14. Günde yapmak istiyorum daha 5 gün var şu an yapmak istiyorum ama negatif görmekten korkuyorum
Ikraa_22 yesimvera bende aynı senin gibiydım ama sonra dedim eninde sonunda iyi veya kötü bunu gorucem o yüzden yapmiştım olumlu düşün inşallah güzel olsun herşey
Ikraa_22 EsoMom_ çok teşekkür ederim rabbim tüm isteyenlere nasıp etsın inşallah bi kaç güne kan vericem bakalım