Serifebk7 Var mı test yapan hayırlı haberleri olan 😍 ben daha yapmadım erken negatif çıkar diye 🥹🥹bat21
Bebegimgeliyor10 Serifebk7 benimde 21 8 gün kala yapmistim negatif cikti ama erken diye düşünüyorum cunki gunlerimi değerlendirdim bı umut bekliorum 💞💞 cumartesi birdaha yapicam 🙏🏿
Serifebk7 Bebegimgeliyor10 aynen erken bende pazar yapmayı düşünüyorum çıkarsa pazartesiye kan veririm hemen 🤭🤭🤭