Bana doktorum iki testide yaptırabilirsin fetal dna testinide dedi. Fetal dna testinin başarı yüzdesinin fazla olduğunu açıkladı. Daha sonra biz firmaları araştırdık. Satışçı mantığı konuşan çok fazla kandırmaya çalışanda var. Ama biz tek tek araştırdık şikayetlerine kadar. En içimize sinene yaptırdık ve pişman olmadık.
Evet bir maliyet fakat içimiz böyle daha rahat etti.
Bu arada hiç bir testi yaptırmak istemeyeninde kendine göre haklı sebepleri var. Testleri yaptıranlRında haklı sebepleri var.
Önemli olan senin düşüncen ve için nasıl rahat edecek