Beyzanrcnp Sadece kasıklarımda oluyor yukarda hiç hissetmedim neden acaba yukarı çıkar diyorlar benim hep aşağıda
Busra2013 Beyzanrcnp ayni bende oleyim 20+1 1 haftadir 1.5 haftadir hissediyorum bole Kasigimin ustunde alt karnimda hissediyorum
dygsss Beyzanrcnp o haftalarda kasıklarda hissetmen normal bebek makat geliştir muhtemelen ilerleyen haftalarda yukarı çıkıyor 30 ve sonrası
Lolopelo Beyzanrcnp Beyzanrcnp bende sadece sağ kasığımda ve rahmimde hissediyorum sanki etimi çekiyo gibi mısır patlağı gibi sizin hissiyatınız nasıl? Öyle vurma gibi falan hissetmiyorum ben bende mi sorun acaba gitsem mi 20 haftalığım😐
Beyzanrcnp Busra2013 bazen de sanki vajinamdan çıkacak gibi tekme hissediyorum sizde de oluyor mu bende son 2 haftadır hissetmeye başladım hemen hemen
Beyzanrcnp dygsss ilk gebelik olduğu için insan korkuyor niye hep orda diye sanki orda atıyor diye bütün vücut orda gibi hissediyorum
Busra2013 Beyzanrcnp evet vajinamin hemen ustunde hissediyorum ayakta kalincada idrarim hemen geliyor
dygsss Beyzanrcnp normal canım korkma bebek daha küçük biraz büyüsün heryerinde hissedeceksin korkma 😄
Beyzanrcnp dygsss sağlıklı sıhhatli olsun tek şeyim o hamilelik süreci ne kadar zormuş hep tetiktesin iyi mi değil mi diye rabbim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤲🏻
Mavimavi321 Beyzanrcnp aynı gündeyiz canım bende karnımın her tarafında hissediyorum hele dün gece göbeğime göbeğime vuruyordu sıpa endişelenme içinde dönüp duruyodur o zaten sende hissedersin üst tarafta
Beyzanrcnp Lolopelo çok güçlü değil zaten bende biraz kiloda var ya o yüzden tam tekme değilde senin dediğin gibi oluyor bu haftalar
Lolopelo Beyzanrcnp bendede biraz kilo var hatta karnımda çok çıkmadı sanırım iç karnım geniş ama hep aynı bölgede hissediyorum sanırım bebek hissettiğim şey ilk hamileliğim bilemiyorumda ☺️
Aleyo03 Bende 23 oldum bugün. Sadece sağ kasığımda hissediyorum yana da vuruyor. Normal olduğunu düşünüyorum. Daha da büyüdükçe çıkar zaten. Bende de sağ pelvik ağrısı var böyle yataktan kalkınca oraya hafif bi baskı ağrı gibi giriyor.
Mry2020 Beyzanrcnp o haftalarda benim de öyleydi hala aşağıda hissediyorum başı yukarda ama yine çok yukarda değil yani benim bebeğim aşağı yerleşmiş en başından