Ssdg Arkadaşlar göbekleriniz me zaman gitti acaba benim 5. Günüm ve göbeğim olduğu gibi duruyor kiloda çok az vermişim 😢
Elifimsib Ssdg bir ay oldu doğum yapalı 15-16 kilo almıştım 11 kilo civarı gitmiş ama birinci haftadan sonra gitmeye başladı. göbekte hala var yeni yeni toparlamaya başladı ama anca sporla falan tamamen gider o heralde
Ssdg Nazlimom Hicrettt sezeryan yeri değilde bebek göbeğinden bahsettim aslında sanki hala hamile gibiyim
Ssdg Elifimsib yani sanki hamile gibiyim aynı yine iyi kilo vermişsiniz benim bebek var gibi duruyor şişlikten kastın oydu 😔😔
Nazlimom Ssdg 3 yıl oldu sezeryan dogum yapalı acıdan korseyi takmamıştım keşke taksaydım göbek kaldı gitmiyor
Nazlimom bebekannem yani ilk kalkışta ben cok zorlanmıştım şuan 3 yıl oldu uyuşukluk elleyince hissediyorum tabi ilk günlerdeki yoğun uyuşukluk yok
Elifimsib Ssdg yavaş yavaş geçiyor o bi de bende ilk günler kabızlık vardı aşırı şişirmişti göbeğim hamileliğimde bile o kadar büyük değildi resmen. Sonra zamanla inmeye başladı