Merhaba, bebeğim Cumartesi günü doğdu. SGK kapsamında ilk 28 gün boyunca sağlık hizmetlerinden ücretsiz yararlanabildiğini biliyorum. Bebeğimi doğum yaptığım hastaneden farklı bir hastaneye götürürsem Burada herhangi bir ücret alınır mı bilgisi olan var mı ?