Busra6694 Kızlar merak ettiğim Yozgat şehir Hastanesi’nde yakında doğum yapaniniz var mı hangi doktora gidiyorsunuz ve memmun kaldimiz mi odaları nasıl normal ve sezeryan doğum da nasıl bilgi verir misiniz refakatçi nasıl oluyor baba ne zaman görüyor ve hastanede kaç gün kalınıyor.
Sevda_kygszz Busra6694 bende yozgatta dogum yapcam buyuk ihtimal bana da bilgi olmus olur bekleykm cevaplari😂
Sevda_kygszz Busra6694 yakin zamanda arkadasim yapti ordan biliyorum sadece eslerimiz ziyaret saatlerinde gelebiliyormuş normal dogum olursa ebeler yardimiyla oluyormus doktor yok dogumun oldugu gün nöbetçi doktor kimse o giriyor herhalde çünkü sorgun devlet hasteneisnde ki doktorlarda sehir hastanesine nobete gidiyorlar oda olarak da sansina herhalde arkadasim iki kisilik odadaydi tek kisilik de var die biliyorum
Drm Bende şehır hastanesınde dogum yapıcam normal sezeryan yapturıyor ama doktorun takıpli hastası olman gerekiyormuş norml dogum odada oluyormuş refekatcı 1 kişi alıyor dıye bılıyorum,
Drm Sevda_kygszz saçmalıkda orası ypmıyor dıyolar bende bozok unuverstesınde tkıplıyım şehır hastanesınde dogru duzgun doktor da yok
Sevda_kygszz Drm yok canim oyle sey mi olur icimde kalacak hali yokya cocugun😂benim arkadasim sorguna gidiyordu sehir hastanesinde dogum yapti
Drm Sevda_kygszz ya inşallah oyle olur cunku bnm az bı zamanım kldı yapmazlar doede korluyorum acıkcası buranın doktorları cok aksı çunkü
Busra6694 Drm benim bildiğim takipli değil bir kere de olsa o doktora muayene olman gerekiyor diye biliyorum
Anneyiimbenn Sevda_kygszz Drm Busra6694 ben boğazlıyan talipliyim burda doğum her zaman olmuyor şehir hastanesinde olacak büyük ihtimalle öyle de istiyorum zaten doktora sorduğumda gitmene gerek yok biz zaten sevkli gönderdiğimiz için almak zorundalar demişti
Drm Sevda_kygszz ya allah bagışlasın benım 2 oglum var bir de kızım olacak inşallah allah nasıp ederse
Sevda_kygszz Busra6694 yok ya sanmiyorum boyle olacagini hem belki benim dogum yapacagim gun sorgunda ki doktorum nöbetçi olursa belki sana da benim doktorum denk gelecek bilemeyiz ki🤷🏻♀️
Busra6694 Sevda_kygszz aynen öyle devlette öyle zaten planlı sezaryan değilse anı olan şeyde Ogün ki nöbetci doktor ile oluyor doğum yani sen orda takipli sürekli oraya giden hasta da olsan mesai saati dışında bu benim hastam diye doktor gelmiyor maalesef