Kızlar yakınımdaki bi iki arkadaş doğum yaptılar özelde.İşte kapıda süs balonlar oda içerisinde hediyelik isimli kek çikolata vs koyuyorlar.Bu arkadaşlar özelde yaptı doğumu.Allah nasip ederse bende Aralık da doğuracağım ama devlet olacak gibi.Devlet odalarında bu bahsettiğim şekilde mi oluyor