ozgul__ Glsahe yaa inşallah bir oğlum var birde kızımın olmasını çok isterim sağlıcakla inşallaah 🥳🥳😍
Zehrostan @ozgul__ ben 5+3 ultrason dedi doktorum ama adete göre 6+2 bugün baktık kese vardı ama bebek yoktu normal mi o zaman
ozgul__ Zehrostan evet normal tekrar ne zaman çağırdı peki ben ilk gittiğimde 6 haftalıktı bende de öyle oldu 1 hafta sonra gel bakalım tekrar kalp atışlarına dedi 4 gün önce gittiğimde hem bebişi gördük hem kalbini duyduk
ozgul__ Zehrostan son adet tarihimi bilmiyordum uzun zamandır adet düzensizliğim vardı çünkü benim doktorumda keseye göre kaç haftalık olduğunu söyledi 🤗
ozgul__ Zehrostan evet o bekleme süreci çok stresli heycanlı oluyor benim ki imkansız bir gebelikti Rabbim nasip etti sen kalbini ferah tut ♥️